4 Fröknar

Jobbat hela helgen, men inte stoppar de mig för att gå ut och visa upp vad jag kan på dansgolvet en lördagskväll!
Hemma hos Jenny var det förfest, 4 Fröknar som drack och pratade mycket om allt och ingenting.
Sedan bar det av till månen där vi for fram på dansgolven. Träffade massa folk jag kände Håkan var en av dem. Sen träffade jag några muppar med. Har blivit gammal och förståndig så jag gick hem tidigare som jag gör  för de mesta nu förtiden, fick skjuss av Anders.

Upp och hoppa till ett 3 timmars pass på jobbet. Först hem till Lisa och äta frukost och sedan bussa till mitt favorit hak Biltema .Timmarna bara försvann och snart satt jag på bussen hem. Väl hemma lagade jag mat, skrev ut en Bingolott och pratade med Pip och Snooze. Hemma hos Lisa och Anders hade de besök av två ulltussar till hundar.

Imorgon blir det att göra fint här hemma ut och handla de sista julklapparna och kanske en lite julklapp till mig själv.

Fick en ny vän på facebook(nu låter det som jag inte har några vänner alls och är överlycklig för min nya vän men de va bara att jag blev så paff att den ville bli vän med mig)

Me and Plupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0