Kamerabatteriet dött igen...

Nu tänkte ju jag fota min nya hatt men då var ju batteriet i kameran slut, så de får väl bli imorgon jag gör de då.

Jobb jobb å jobb hela dagen lång... gäsp. Det gör en trött i huvudet och i kroppen.
Idag var det inne en kille som jag kände igen men jag kunde inte placera honom och vi stirra på varandra, tillslut var jag tvungen att gömma mig bakom stolpen i lillabutiken, Kenth han bara skrattade åt mig. En mycket bra dag på jobbet faktiskt!
Kenth hjälpte mig att skära till bilder som jag ska ge bort i julklapp.

Nu är jag hungrig. blir nog rostat bröd och te, men jag har ingen marmelad och att gå utanför dörren mer idag det är helt uteslutet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Då får vi ses. Jag och hårfärgen fastnar inte på bild nämligen ;P snart är det måndag, kul för dig :D

2008-12-19 @ 14:47:44
URL: http://camillaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0