Ledig

Gud va gött de är å vart ledig och är ledig imorgon med:) Har fått undan lite saker, tvättat  och diskat. Så imorgon blir det att fortsätta städa och rensa.

Nu sitter jag och vänter på Lisa, ska hjälpa henne med löshåret.

Mamma ligger på sjukhuset nu med, infektion i armbågen.

Kom hem för en stund sedan, från Lisa. Vi hade lite problem med att få ur hennes löshår men de gick tillslut. Sen gick vi till mitticity och köpte toning och färgade hennes hår, det blev gör bra. Senare kom Anders hem och jag färgade hans hår med, det blev också bra. Jag känner mig som en 10åring när jag skriver  hahaha.

Jag har varit duktig idag med och städat Degarnas bur, de verkade gilla de för  nu springer de runt runt upp och ner in och ut hela tiden=)

Jag orkar verkligen inte skriva någonting mer. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0