Mot dagens slut...

Vaknade av en irriterande ringsignal....."mmm hallå.." "va gör du, sover du?"  "mmm"....

Så efter det samtalet var det bara att stiga på klockan var ändå mycket, 20 i 11. Äta frukost och sedan kom mamma och pappa och hämtade mig och vi for ut till Bergvik. Lämnade in min vintersko(byte av dragkedja) köpte en julstjärna och flytande tvättmedel till min vinterjacka som ska bli vit igen.

Efter det åkte jag hem och hämtade en lapp och gick till Ica Hagahallen för att hämta ut ett paket. Innehållet var mycket större än vad jag trodde det skulle va. Hem med paketet och sedan gå ner mot stan för att träffa Elin för en julklappsrund. Efter det tog vi en fikastund på Waynes.

Sedan vandrade jag vidare hem till Jenny. Stod där och ringde på hennes porttelefon utan något svar. Då ser jag en tant som är på väg mot  Jennys ingång....som visade sig vara Jenny själv. Varken hon eller jag kände igen varandra då. *skratt*

Uppe på tredje våningen i Jennys glamorösa lägenhet, bjöd hon mig på te. Vi pratade om julklappar om att vi inte hade setts på länge om allt möljigt strunt så som vi små Fröknar pratar.

Sedan tog vi på oss skorna och vandrade över till grannarna Lisa och Anders. Men de var visst inte hemma så jag och Jenny tog en promenad runt Karolinen tills de kom hem. Där blev vi bjudna på Lussekatter och så såg vi på Bonde söker fru. Bussade hem vid 22 och nu sitter jag här och lyssnar på Ane Brun-True Colors.

Imorgon blir det hockey färjestad  möter Hv71

http://www.youtube.com/watch?v=sRWdjVi-g9Q&NR=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0