Nikon D60 + 18-55/3,5-5,6 lite sugen va?!

Om du vill vinna en sådan kamera är det bara att gå in på http://omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera följa reglerna så kan den bli din!!! Då kan du fota det nya året, som kommer med en lyxigt bra kamera.

Så här ser denna pärla ut!









Till något annat. idag har jag pysslat om mig själv varit hos Frisören (Nova) och jag blev nöjd som vanligt. Efter att jag hade varit där i ca 2 timmar så  shoppade jag lite till på stan. Allt gick i Rött En hatt och en bh och matchande trosa till den.
Efter de träffade jag Lisa och vi gick på långpromenad med ulltussarna.
Sedan började det kurra i min mage och då var det bara att traska hemåt och laga mat. potatisgratäng och kycklingfile....mums.
Nu ska jag hoppa i säng, jobbet väntar i morgon och efter de ska syrran komma hem till mig och rensa i min garderob.
Orkar inte ens kolla på mina kläder längre utan jag tar alltid samma gamla trasor på mig ändå.

Kommentarer
Postat av: Tobben

"hoppa i sång"? ;)

2008-12-17 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0