Överraskningen

Jobbat idag 5 timmar bara sedan bussade jag hem och gjorde mig klar för ett träningspass på Friskis och Svettis med Camilla. Vi körde spinning. Svettig och mör efteråt och det är precis de man vill bli. När jag kom hem tog jag en lång dusch och gjorde en inpackning i håret  som jag sen satten en påse på och gick hem till Johanna och Matz. Vi satt där och kollade på mina kort och valde ut några som jag ska använda till någonting....(kan inte berätta här).
Sen runt 22 traskade jag hemåt och fick mig en jädra överraskning.... Jag gick runt i min lägenhet märkte ingenting förrän jag skulle ladda mobilen. Då svichade det något brunt till på golvet..... En RÅTTA! De var det första jag tänkte. Å ja jag hade glömt att stänga degusburen så där sprang de runt i min lägenhet och ville verkligen inte bli fångade. Det tog mig 2 och en halv timma att fånga odågorna Den ena satt bakom badkaret så jag kunde ju inte skölja ur inpackningen heller så nu har jag verkligen gett mitt hår en dunderkur.
Nu ser det ut som jag aldrig har städat lägenheten ens... och nu är jag trött så nu ska jag verkligen sova och med stängde degusbur i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0