Rensar bort 2008 in med 2009

Lite sömnig och det tror jag mina degar är med, fast när jag lägger mig kommer de igång och börjar kvittra stoja och busa....
Varit iväg och jobbat lite idag, de hände inget speciellt. Efter  jobbet åkte jag hem gjorde mat till syrran och mig. När jag vart klar med maten gick jag och hämtade ut ett paket på posten(frisörprodukter) och sedan vidare till min systers jobb för att efter att hon slutat åka till Ikea. Där inhandlade jag 2 ramar som jag ska lämna tillbaka någon dag(de passade inte så bra).
Efter allt springande hit och dit på Ikea åkte vi hem till mig, åt mat, såg på bonde söker fru och sedan började vi rensa min garderob. Gud va man hittar mycket som man inte visste att man hade tex ett par mjukisbyxor som jag har fått av en snäll person engång. Men vi fick mycket med ca. två icakassar och då är vi nite riktigt färdiga ännu, men vilken lättnade det är att bli av med all skit! När vi är klara med kläderna då ska vi börja med badrummet och alla halvtoma flaskor med rengöringsprodukter jag har samlat på mig.

På lördag ska jag och min syster yster ut och svänga på våra lurviga=)

Nu är det kvällen.

Bild på min nya röda huvudbonad kommer nog imorgon gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0