Skönt väder

När jag äntligen kom i säng igår somnade jag som en stock. Men väcktes tidigt på morgonen av att hemtelefonen ringde, de var sjukgymnasten. Minns inte riktigt va hon sa eller så men vi skulle höras längre fram.
Somnade om igen och vaknade senare av att Plupp ringde mig och vi tjöta en sväng.

Därefter gick jag upp gjorde iordning mig för en långpromenad  tillsammans med Johanna. Vi gick ända från Herrhagen/Haga till Hagalund.(vilket skönt väder!) Vi skulle hem till min mammis och med oss hade vi baugetter och en saffranslängd. "Hemma" satt vi och åt och pratade med mammis Efter några timmar lämnade vi mammis och gick mot bussen för att bussa hemöver.

Nu har jag köpt pepparkaksdeg iaf ,fast det inte blev nått bak idag, men den går inte ut än....

Har beställt kopior på mina kort idag, asbilligt vart de 100 kronor för ca 60 bilder + 2 förstoringar.
Så vi får väl se hur bra de blir. =)

Har nyss klämt i mig en hel korv "tomtegröt" så nu är jag mätt och belåten. Ska träffa Lisa och Anders senare idag... Lisa kommer väl somna som vanligt ;) hehe.

Fick min faceplate till mitt xbox360 idag, Den var jättefin och jag vet att Erik kommer gilla att jag pimpat hans gamla  konsol=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0