SurPuppa

 Jag är en surpuppa, färjestad förlorade  när det bara var några få sekunder kvar 2-3 blev det... Ture ger Otur ju... Jag vill inte prata om det fy bara fy... Johanna och Hanna tyckte att de va skit de med fast de kommer från småland hejar de på fbk. Träffade Camilla och Linnea där med.

Idag har jag jobbat kort dag bara 1 1/2 timma. Sedan var det hem å dusch dammsuga och ner på stan och ta ut hockeybiljetterna. Sedan hittade jag så mycket fint jag vill ha. Ett par trosor som finns i lila och i svart men då fanns det ingen matchande bh till de... kanske finns ute på Bergvik så jag tänkte nästan ta en tur dit imorgon efter jobbet. På Lilla Ego finns en jacka jag så gärna skulle vilja ha  och på Åhlens finns en hatt som jag vill ha till jackan. Så jag ska se om jag kan få med mig mamma på stan och få hennes råd.

Hör man inte av sig får man skylla sig själv. Jag tänker inte lägga ner mer tid på att försöka iaf.

Gjorde min första vurpa idag. Halkade till en gång men klarade mig men så gick jag två steg till och föll pladask på rumpestumpen. Jag låg där ett tag medans folk gick förbi och tänkte de är nog ingen ide att jag reser mig jag kommer nog trilla igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0