Sugen på mer GG

Började dagen med att diska och sedan plocka lite här och där i lägenheten. Senare vandrade jag till Lisa för att gå på långpromenad med ulltussarna Hilo och Musse. Mycket skönt  och lugnande i julstressen.

Ringt till 3 idag och gjort en ny deal som jag är riktigt nöjd över. Hämtat ut min vinterstövel och handlat mat på coop på Bergvik. Mamma och pappa har varit här och borrat hål i väggen åt min hylla och mina gardin krokar.

Städat åt  Pip och Snooze så nu är de super nöjda=) mina små älsklingar<3

Tittat på Gossip girl och nu vill jag bara se mer fast man får ju vänta...

Nu har jag beställt biljetter, så nu är Sofia nöjd!

Köket väntar ska göra köttfärsås:)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.



Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera



Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

2008-12-16 @ 01:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0