Lussekatter

Bussade till jobbet tidigt imorse. Satt och käkade frukost med Johan och sen var det ner att jobba. Jag skulle ner i "bunkern" och räkna. Jag gillar den uppgiften faktiskt, men gud va jag hatade den i början. Nu är det riktigt skönt att sitta där aldeles för sig själv med bara radion som sällskap.
Dagen gick väldigt fort och tillslut var den slut.
 Paapa kom och överraskade mig med att hämta mig(skulle hem till honom och mamma i vilket fall som helst). Väl hemma hos mina förälderar började mamma och jag baka lussekatter. Gissa va goda de blev!
 Sedan stekte vi leverbiffar och kokade potatis och åt det.

Har pratat med världen Underbaraste Elin idag.  En sak hon sa idag som värmde var  "du har ju mig"...
Kom på att tänka på att vissa personer behöver man inte i livet utan de kan man klara sig bra utan- de man blir besviken på ofta. De som gör att man känner sig som någon andrahandsval och om de ljuger att de tror sig själva ja då tycker jag verkligen synd om dem.
 För är de något jag verkligen hatar så är de Lögnare. Man kommer ingenstans med att ljuga de enda som oftast händer  är att man blir på kommen med att man ljugit.
Så nu har jag fått för mig att rensa bort alla onödiga personer jag har samlade i min telefonbok och bilder och allt jag kan komma att tänka på. Delete

En person som har betytt mycket för mig som jag faktiskt träffade idag av rena slumpen är Therese. Jag satt på bussen hem och när bussen stannade utanför busstationen så såg jag ett bekant ansikte. Men jag tänkte de kan inte va hon. Men jag hoppade av bussen(skulle inte ens av där) och jo de var hon. De var så längesedan jag träffade henne. Vi stod och pratade en sväng tills hennes taxi kom. Sedan vandrade jag hem mot herrhagen.


Mina kort kom idag men förstorningarna kommer med en annan leverans. De blev gör bra för så lite pengar bara 42 kr för 65  kopior:)






Kommentarer
Postat av: Eilert

du är världens goaste nina!!!

2008-12-09 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0