Slarvigt.

Nu får jag skärpa mig!! Va hade jag inte glömt imorse, jo att stänga Degarnas bur så Pip hade ju haft de kul igen ute i lägenheten. Men Snooze var fortfarande i buren som tur va. De tog nog 45 minuter innan jag fick tag på Pip.

Har jobbat hela helgen och igår va jag till Johanna efter jobbet där vi drack lite vin och rökte vattenpipa. Hos Johanna var Lisa Catrin, Malin och Emelie(Lillebror va med på ett hörn med). När kl började närma sig halv 12 bestämde vi oss att gå till BmB. Fast de var ju ett litet problem då och de var att bara jag och Lisa hade åldern inne. Men vi kom in allihopa=)
Halv 2 gick jag och Johanna och köpte nattmat på day and night, något vi verklign behövde. Sen var de hem och sova. Fast inte så mycket sömn för mig, Degarna höll mig vaken mest hela natten...
Så lite trött på jobbet har jag varit men de gick fin fint.

Imorgon ska jag och mammis baka lussekatter, eller jag ska baka och hon ska kolla på.

Nej disken väntar och spisen med.

Å på Bingon vann jag inget heller....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0