Vill du bo i ett kök?

Va jag är dålig på att rensa, att jag har så svårt att kasta saker de är ju konstigt! Men saker kan ju va bra att ha tom gammal toalettrullar kan va bra till någonting hehe;)Så därför har jag köpt mig en bok som ska hjälpa mig och lära mig hur jag ska kunna skiljas från mina rullar.

Är super nöjd med att jag har donat idag med, men nu har jag de absolut tråkigaste kvar och det är att rensa lådor och garderober på pappe,r kläder och annan skit som jag samlat på mig. Till hjälp tänkte jag ta min mor och min syster. Syrran vill säkert hjälpa mig att rensa bland mina kläder. För hon brukar ta de som inte jag vill ha längre.

Mamma är fortfarande på sjukhuset och blir kvar där en natt till, lilla mammuten.♥Väntar på att min pappa ska sluta jobba så vi kan åka upp till mamma. Jag har inte varit där och hälsat på ännu.

Tror jag ska ta och baka på torsdag, lussekatter. Det är nog den godaste bullen jag vet och så får man bara äta den på julen. Eller får och får man får ju äta den annars med såklart, men det är ju förknippat med julen.


Vill du bo i ett kök?
http://www.blocket.se/vi/19283792.htm?ca=7_s

Månadshyra: 1 600:- Antal rum: 1 Karlstad: Visa var
Bostadsform: Hyresrätt Boyta: 42 m² Gatuadress: herrhagsgatan 8
Typ: Lägenheter, Uthyres

Hej jag söker en inneboende. Som kan bo/sova i mitt kök under några månader eller längre. Köket är hyfsat stort och en säng på 120cm är inget problem. Vill du hellre sova i vardagsrummet så kan jag ta köket mot ett pristilläg på hyran i så fall. Självklart delar vi lägenheten lika mycket så det är mest fråga om att sova där. Lägenheten ligger på herrhagen.

I hyran ingår el/och vatten. I övrigt delar vi lägenheten gemensamt.Finns även en gemensam minibalkong i trappuppgången.

1 månads uppsägning. Och en hyra i förskott.

Den inneboende jag söker vill jag ska vara en bra vettig tjej som är lätt att komma överens med, för det ser jag mig själv som, då blir det lite enklare för båda att bo under samma tak.

Skriver du lite kort om dig själv och skickar med en bild så får jag se och höra lite mer om hur du är som person, det är viktigt för mig då jag trots allt eventuellt kommer dela en del av mitt privatliv med dig.

Självklart får du komma och kika och se hur det ser ut. Stämmer personkemin så får du gärna flytta in omgående.

Jag har med bild på mig själv så vet du iaf hur jag ser ut som du eventuellt ska bo hos. I övrigt försöker jag alltid vara ärlig och schysst, så vet du lite om hur jag är som person med.

Har du frågor eller funderingar om något så är du välkommen att fråga på :)

Ps. Efter vissa mejl jag fått, så är det bäst att du som känner att du inte är seriös och vinklar min annons till annat konstigt än vad jag menar, respekterar att jag inte vill ha mejl av just dig.

Däremot till alla seriösa, varmt välkomna att skriva. Ska svara så snart jag hinner.

(Är annonsen kvar så är platsen kvar)
Mvh André


Hahaha. någon måste driva med den här killen....

Kommentarer
Postat av: Peter

Okej. Jag tyckte den var rätt bra faktiskt. Tycker om sådana filmer där de planerar mycket :-) Lite som oceans 11-13 filmerna :-)

2008-12-03 @ 09:34:26
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är också taggad, ganska iaf...det blir nog bra, men jag kommer flåsa som faaaan!!!

2008-12-03 @ 10:14:30
URL: http://camillaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0