BOND

Nyss hemkommen från ett biobesök med Lillebror och Mikael. Vi såg Bond. Pojkarna tyckte att den var bra men jag tyckte den förra va bättre.
 Pojkarna är förmodligen kvar på stan för de skulle ta sig en sängfösare, men jag tyckte de räckte med ölen vi tog innan bion på Arena bar (vilket mysigt ställe förresten).

Imorse ringde de igen från jobbet och ville att jag skulle komma in tidigare och räkna dagskassan(anna var sjuk) så den här veckan har jag inte jobbat något efter mitt riktiga schema.

Nu är jag påväg att lägga mig ska gå upp kl 8 imorgon för att fixa allt för besöket jag och Lisa ska göra imorgon kl 11.30. Plattat hår har jag fått med. Hoppas de blir kul imorgon

Träffade Per när jag gick hem han skulle å bowla på Score

Puss och hej

Lillebror Matz och Mikael nyår 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0