En glad dag!

En bra dag på jobbet, har skrattat massor.
Det började med när jag stod och väntade på bussen till jobbet, de blåste och regnad så att mitt paraflax  gick av i en såndan där grej som håller ut tyget. Då tror man ju att  dagen ska bli åt skogen, men inte.
Roliga kunder och "roliga" kunder, speciellt en som tyckte att den kunde lämna tillbaka en katalysator utan  att allt var med för  den hade blivit lurad av mekanikern för den var inne och lagade mat och inte visste va mekanikern gjorde. Som om man skulle köpa en ny bil och sedan lämna tillbaka den med 3 hjul och tro att man kan få pengarna tillbaka....

Sen efter jobbet kom mammis och pappis och hämtade mig för att jag ville till ikea(snälla föräldrar man har) där köpte jag  lite av varje, en ny ljuslykta att ha på balkongen, ett hyllplan som jag ska måla å ha skrivare och mitt xbox360 på och sen en burk att ha degusmaten i.

Igår såg jag ett "bekant" ansikte på kanal 12. Kenth vill inte lyssna på det örat när jag försökte berätta vem jag sett...( Kenth är min älskaling på jobbet... hur gammal är han? ålderna har ingen betydelse ;)  )

Nu ska jag rava mig iväg till Lisa och sitta där å hänga en sväng, men ska upp tidigt imorgon då jobbet kallar.


På lördag blir de  inflyttningsfest hos  Lillebror och Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0