Fika tajm!

Gäsp gäsp, idag är jag trött efter allt jobb i veckan och tidigt på morgonen har jag börjat dessutom.

Slutade kl 14.00 idag fick skjuss av Anna(för jag har varken bil eller de där rosa kortet man ska ha för att köra en bil)
Hemma å byta kläder för att sedan träffa Camilla och Elin på stan för en fika på Mat och Muffins. En varm choklad med grädde och marsmallows(hur stavas de) och en smörgås. Satt väl där i ungefär 2 timmar och bara pratade om allt, var ju längesedan vi tre träffades " the top of the line"

Imorgon är jag äntligen ledig! Då ska jag stänga av mobil, dator, hemtelefon för att jag ska Storstäda hela lägenheten, den ska va skinande blank när jag är klar. Ingen ska störa mig och förstöra mina planer med något jag tycker är roligare, för städning just nu tycker jag inte är speciellt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0