Fredagspartaj

Nu sitter jag hemma hos Lisa och väntar på Elin och skräpmaten hon ska komma med. Vi skulle ju egentligen gått på after work, men då vart de ju inget after work idag utan istället var de någon julgala eller något i den stilen....
Så nu ska vi snart äta då och dricka vin och kanske lite öl med. Sen blir det att vandra in mot Koriander.

Det gick bra hos sjukgymnasten, ska börja träna lite lätt. Hon visade mig några övningar jag skulle göra hemma.

Jobbar extra i helgen både lördag och söndag, så vi får väl se hur pigg jag är imorgon.

Nu ska jag snygga till mig lite har varit helt sminkfri idag, och då får man ju höra "va blek du är idag, va trött du ser ut"

Fick ett fint kort igår, så stiligt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0