Inflyttningsfest

Igår var en fullspäckad dag. Först upp tidigt som gatan för att fixa iordning mig och välja kläder för att senare gå till Lisa och fixa iordnig henne för vår stora dag framför kameran....Elin kom och fixade håret på Lisa(för att jag är helt värdelös på att platta hår)När de va dax gick vi till Elit Stadshotell, lite nervöst var de fast mest spännande...2 trappor upp där vi fick skriva in oss och sitta och vänta tills vi blev uppropad för att sedan bli sminkade. Tjejen som sminkade mig va jättetrevlig och fruktansvärt duktig, nöjdare än så kunde jag inte blivit.(heidi hette hon om jag inte minns fel) Sedan blev det att vänta igen tills fotografen var ledig. Han var jätteduktig och visade hur allt skulle va. 3 ombyten hade jag med blev nöjd med nästan alla korten fast endel ska jag beskära, jag har ju små skönhetsfel...


Sen efter de gick vi hem till Lisa och åt kebabrulle(kycklingrulle). När jag senare kom hem bytte kläder och gick till Elin som var hemma hos sin syster satt där tills min syster Marie-Louise kom och hämtade mig för att vi skulle på inflyttningsfest hos vår lillebror Matz. Där var de party party tills klockan blev mycket och vi vandrade ner mot torget och blue moon bar. Då märkte jag att jag inte hade med mitt betalkort eller idkort, lätt att komma in någonstans då så de va bara att vandra hem. Hittade korten på golvet och då var de bara att springa ner till stan igen... Brrr va kallt...

Dans, dricka vatten och dansa ännu mer.... Sen blev jag och Jenny hungriga så vi tog oss till Sibylla. Körv å mos.
Hem och sova, upp och jobba :)

Jobbet gick bra jobbade till stängning och bussade sedan hem för att spela Bingo(tantvarning)
Jag vann inget på Bingon...

Brände mig på spisen  förut när jag skulle göra mat så nu sitter jag här med tankräm på handen(pappa sa att de va bra)

Nu ska sovas för jag är trött och ska upp tidigt imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0