Julstämningen har börjat

Batteri-Erik sa idag: "imorse såg jag en Zombie kliva av bussen" zombin var jag, för gud så trött jag var imorse.
Efter en dag på jobbet träffades jag och mamma för en runda på stan som vi avslutade med ett besök på Mat och Muffins.

Julklapps letandet har börjat och idag hittade jag en julklapp till Anton och David.
Så nu är jag klar med julklappar till:
  • David
  • Anton
  • Marie-Louise
  • Sara
Kvar att köpa till:
  • Mamma
  • Pappa
  • Matz
  • Lisa
Fast till mamma och pappa vet jag vad jag ska köpa/fixa.

Imorgon är jag ledig då ska jag fortsätta med mitt julpyntande och städande.

Nu blir det ett avsnitt Dirty Sexy Money och Gossip Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0