Miss Spara är i farten:)

Skönt att va inomhus när det är sådant här väder som det är nu.Som jag tänkt igår "nästa vinter ska jag gå i ide, köpa på mig massa konserver och annan mat som håller länge och inte lämna lägenheten på hela vintern". Fast mysig är det att gå hand i hand en vacker vinterdag då solen skiner och backen är skimmrande vit.

Idag har jag tagit tag i min ekonomi, skaffat mig ett nytt Swedbank kort (för mitt var utslitet) sen har jag varit till handelsbanken och fixat mig ett "frikort" som jag ska ha som matkonto, så jag håller koll på hur mycket jag gör av med på mat, fika och restaurangbesök.. Får se hur miss Spara klarar de.

Sofia ringde nu och berättade att den där killen som är borta i Ludvika sen i Fredagsnatt är en kompis till henne. Man kan ju bara hoppas att han är vid liv, men vem klarar så här kalla nätter i bara skinnjacka?

Nu ska jag gå och steka pannkakor och diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0