Sliten....

I fredags jobbade jag, men jag och Elin hade bestämt att vi skulle gå ut  och med oss tog vi Lisa. Satt hemma hos Lisa sjöng singstar för fulla muggar. Sedan blev de att dra sig in mot Koriander där vi inte stannade så länge för fy va dålig musik de spelade där. Så vart skulle vi ta vägen nu?! Jo vi ställde oss i Harrys kön(harrys är inte nått ställe jag brukar gå till har lite svårt för de faktiskt men de fick ju duga) och vi hade rätt så trevligt fär inne, bättre musik var det iaf.

När de var dax att gå hem svängde vi förbi BK för en matbit sedan gick jag och Lisa hem till henne och jag fick sova på hennes soffa.(Anders hade skadat knät så de va därför jag följde Lisa hem för att hon skulle slippa gå själv)

Vaknade där på soffan inte alls för pigg och jag kände inte alls för att jobba. Men men jag knallade väl iväg mot bussen.Det gick så där att jobba fick flera gånger tala om för mig själv att du gör det för pengarna....

Varför är man så dum att man gör om det flera gånger, att gå ut när man jobbar dagen efter?


Fyllekajan(gammal bild men jag ser nog ut så här jämt när jag är full)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0