Städardag

Japp började städa redan kl. 9 imorse. men jag hann bara klart med köket och halva  "rummet" för sedan ringde jobbet och ville att jag skulle komma å jobba. Så snäll som jag är  bytte jag om och bussade iväg till andra sidan stan.

Så nu är jag hemma igen och min mor och min far har varit här och satt upp min sänggavel, det blev mycket fint.
Sitter i soffan och slappar lite innan jag ska byta om och laga matlåda för att sedan efter de gå mot Klara och hem till Lisa och Anders för att äta god mat.

Ska gå förbi Hagahallen påvägen till Lisa och hämta ut ett paket som är till Degusarna, de ska få ett nytt hjul som jag beställt på internet. Ska va mycket bra så att de inte skadar sina små fötter när de springer.

Lön på Tisdag, å jag behöver den verkligen. Jag är urfattig nu...


Har kommit på lite grejer jag skulle vilja ha i julklapp(om du vill får du köpa;)...)

  • Två kurkväxter att ha i mitt fönster(mina har dött)
  • Ett nytt duschdrapperi
  • Underklader
  • En matta till köket(gärna en som ligger still..hahaha)
  • Presentkort på Ica
  • En dejt vore inte fel.
  • Biobesök
  • Backar att ha pant, tidningar å annat skräp i.
Så nu är de bara att välja... Sen vilja iofs ha de där fina örhängena på Lilla Ego om de finns kvar och ett pandora armband, massage och pussar och kramar och kärlek men de vet jag att jag kommer få snart.....

Snart ska jag åka upp till Borlänge och hälsa på lilla Sofia som inte är så liten så där 180 lång och jag bara 158.(fast jag ser längre ut på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0