Sjukgymnast

Så nu sitter jag här i min soffa igen, nyss hemkommen från Lisa.
Jobbat idag, hela dagen fast jag egentligen bara skulle ha jobbat i en och en halv timma (bara räknat dagskassan).
Jag som skulle ha stor städat min lägenhet idag, de blev inget med de.....

Imorgon ska jag träffa min sjukgymnast för första gången, hoppas på att få bra hjälp så jag kan bli "frisk" i min axel och mitt ena knä som krånglat lite med. Värst är de när jag vaknar på morgonen och inte ens orkar lyfta av min täcket med vänster armen för att de spränger i axeln på mig.

Efter jag har varit där ska jag till jobbet och när jag slutat jobbet då kommer Elin och hämtar mig så ska vi till BmB på  after work. Har faktiskt aldrig varit där på de ännu bara hört massa om de, så vi får väl se vad jag tycker om de efteråt. Sen får vi se vart de bär vidare.....Korriander?

Pinglan Elin, ett bra tag sedan...

Kommentarer
Postat av: Peter

Hehe, nu har du rensat bland länkarna ser jag :-) Jag hade faktiskt spraydate för länge sen, var rätt bra även om jag inte träffade flickvän via just den sajten :-)



Hmm, Fröken N... Kanske skulle döpa om min blogg till Herr N eller nåt. Lite roligare än att skriva ett namn och så ju :-)



Tycker det verkar gå jättebra för ditt bloggande fast du är ny som du säger ;-)



Ha det gött!

2008-11-28 @ 09:02:40
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0