Snart är jag en bulle...

Sitter här i min morgonrock nyduschad och bara myser. Ska ta mig nått att äta snart
Idag har varit min lediga dag och jag var gör säker på att jag skulle tvätta. Men när jag kom ner i tvättstugan då hade jag haft min tvätttid dagen innan så nu är det bara att vänta tills på fredag då jag har skrivit upp mig igen.

Så vad har hänt mig idag? Jo, först vaknade jag i min soffa (somnad i den visst)  Åt frukost, 2 ägg blev det. Sen pratade jag men både Lisa och Elin i telefon. Senare ringde de en skåning och lurade på mig ett nytt elbolag så nu får vi väl se hur dyr el jag får.
Träffade Lisa på stan vi gick och kollade lite julklappar, sen gick vi och fikade(ska hålla mig ifrån fik nu ett tag iaf. Annars ser jag snart ut som en bulle själv.)
Sen sa vi hejdå och jag gick lite mer på stan och hittade julklapp till både Lillebror och Lisa.

Imorgon ska jag bara jobba 1 timma och 40 minuter sen är jag ledig igen.... Då ska jag fortsätta med det jag började med i förrgår, att städa. De går inte så bra på den fronten men jag känner att jag är sugen på de imorgon faktiskt.
Håll tummarna att de håller i sig  till imorgon...

En nyhet, möjligt att jag kan få ett nytt jobb!!! Men vi får väl se om jag blir utvald igen.

Har hittat den perfekta sidan för mig. En sida för mitt hår. http://shop.baresso.se/

Jag är nog inte så insatt i det här med hur man använder allt. Så jag undrar när ska man använda den genomstrukna är de när man skrivit fel, då kan man ju lika sudda?!?!!?

Kommentarer
Postat av: elin!!!!

men va? nytt jobb, sånt måste du ju berätta för mig... ;)

2008-11-27 @ 15:40:20
Postat av: Peter

Surt med tvätten men som tur är har du ju tid snart igen då :-)



Såg att du hade spraydate bland dina länkar? Är du medlem där? :-)

2008-11-27 @ 15:47:33
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0