Här är jag!

Så får väl skaffa mig en blogg som alla andra, fast lite långt efter alla andra.


Hur kom jag på den brilljanta ide'n?
Nä, jag hade inget att göra och tänkte: medans jag sitter här i min ensamhet kan jag väl  skriva ner några rader om dagen i en blogg.
 Men vem vill läsa den, för i mitt liv händer det inget speciellt.
Sover, äter, jobbar och möjligtvis ibland kan det hända saker som inte händer någon annan.

Ok, jag Nina ;) Bor med mina urgulliga Degus*  Pip och Snooze i stadsdelen Herrhagen i Karlstad. Jobbar, ja sånt håller jag på med ibland på ett varuhus för hela familjen sägs de.Faktiskt så älskar jag mitt jobb men de är de ingen som tror, men de är en rolig arbetsplats för man har så underbara arbetskamrater.


*= en gagagare som ser ut som en liten blandning mellan ekorre och råtta kanske.


Idag har jag försökt att vara duktig och göra mina viktiga sysslor men de har inte gått som jag har velat. Är väldigt trögstartad när de gäller tvätt, disk och städning.Är väldigt duktig på att skjuta upp saker.
Tvätten fick jag tvättad å disken diskad men resten ja den ska jag ta imorgon...
Fast jag har varit duktig och städat Pip och Snooze bur.(Snooze pissade på mig när han satt på min axel)
Just nu sitter Snooze och kollar ut ur öppningen på buren, så söt..

Igår vart jag över till min lillebrors tjej Johanna och kollade på Sex and the city filmen ( å ni som inte har sett den ni har inte missat nått), vilken dret jag har aldrig följt serien, har inte sett ett enda avsnitt utan bara små snuttar.

I fredags då jobbade jag å sen på kvällen kom Elin till mig och vi satt å drack vin och åt ost och kex+vindruvor. Sen blev vi lite yra i bollen och gick ut på Korriander. Mycket trevligt och så träffade vi på förra Idol säsongens Daniel( han den rakade killen med kapten grejen runt överarmen om ni minns) Skulle få en klubba av Elin om jag gick fram och pratade med honom och jag gör ju allt för en klubba, en snusklubba kanske tom:P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill läsa :D så skriv på nu!!

2008-11-17 @ 17:40:12
URL: http://camillaoberg.blogg.se/
Postat av: Brandmannen

Känner igen namnen på de där odågorna till djur!

2008-11-19 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0