någon borde väcka mig.

.. nu har jag sovit förlänge jag har ju inte skrivit här på år och dar....


Hej å hå... nu har jag spenderat 2600 kr bara så där....men jag kommer få massa fina kläder och de som jag inte gillar skickar jag tillbaka...punkt punkt punkt.

Imorgon då händer de då ska jag och jenny på hockey de ska bli riktigt kul!!

Nu väntar sängen och imorgon väntar en timmes morgonpromenad innan jag ens har vaknat( nu ljög jag lite)

Ortopeden och sedan till rusta för  på rusta har de väl plastmattor, ska köpa en till balkongen. Våren har ju kommit så de är ju dax att ta fram utemöblerna och fixa mysigt så man kan sitta där och bara njuta.


Nina  är glad i hjärtat<3 P ger mig fjärilar i magen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0