glada ankan och nattbesök

där va där jag och maddebusfrö hamnade... och n'ästan de första vi fick höra va " ni jobbar på biltema va?"hände flera gånger undre kvällen..

och sen träffade vi en norrlänning som lukt rena dreten i mun så jag fråga om han snusa och där va problemet löst., men han va snäll iaf och gav oss 100 kr att köpa nått drickbart för, massa komplimanger och handpussar...


träffade volvo utanför ankan och fin i håret som alltid

mbusfrö lämnade mig så jag fick följe av två killar riktigt trevliga som prata  om nån serie på tv och transformers..

idag blir de att jobba igen trött som attans kommer jag vara....


lillebror kom hem till mig under natten, väckte mig och fråga om han fick sov hos mig. jag sur och vresig nej fuck you and die... han bara skrattade och sa flytt på dej så jag får plats. ok på ett vilkor klia mig på ryggen så får du sova här.  så hn började klia en stund.... sen sa han nina min hand håller på att domna bort... de skiter väl jag i va min snälla komentar....


Jobbet gick fint och nu ska jag över till mina kära grannar och äta räksmörgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0