en tröja som man kan krypa in i

Calle hade ätit en god falukorv hos sin far och vill köpa en sådan han med, han går till Pekås och frågar en kille i butiken.
-har ni sett min falukorv?
- har du tappat bort din? undrar  killen
-nej jag undrar om ni har raka falukorvar, säger calle
-du menar sådan som de använder i fäbojäntan säger killen
Ibland blir det bara fel.....


 hösten börjar närma sig jag vill inte att sommaren ska ta slut. det är redan mörkt ut och de börjar till och med bli lite kyligt...man blir ju deprimerad och får ont i hjärtat är inte riktigt klar med sommaren än...
ok hösten är lite mysig med ljus och sådana där tröjor som man kan krypa in i med benen  så bara huvudet sticker fram. har  sett den tröjan men jag har inte köpt den än.


gäsp gäsp.. lite trött men jag måste fixa lite här hemma för imorgon kommer Sofia på besök=)

jag tycker faktiskt det är skit tråkigt att blogga men jag gör de för jennys skull hoppas fasen att du läser hehehehe...
 jag läser din varje dag ska du veta.. jag tycker nog vi borde ringa varandra istället och prata så kan vi berätta våra dags händelser för varandra.

På jobbet idag så skulle jag ringa till it service och ja de gick ju som de gick jag var tvungen att säga att du jag kan ingenting om datorer så vi ringer snart upp igen när jag hittat nån som kan, lite dum kände jag mig då. men jag försökte faktiskt men de var alldeles för många kablar....



igår träffade jag å lisa en taxfitta jag blir bara arg bara jag tänker på de...

Kommentarer
Postat av: Eric Sundström

Jag läser ibland :)

2009-08-25 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0