vattenpipa

Igår blev ja överraskad av att komma hem till en lägenhet med nyputsade fönster  och nya gardiner  i "rummet". Mina goa föräldrar hade varit här och gjort de<3.

Igår gick jag och Mbus på persmäss och gjorde massa fynd. lite kläder och en väska.

Helgen som va, var riktigt kul Jag och Mbus  satt och groggade och rökte vattenpipa. Sedan kom Elin och gjorde oss sällskap Sen tog Mbus upp sin kamera och tog lite  bilder...... Senare drog vi vidare och tillslut hamnade vi på Harrys...
När de va dasg att gå hem, ringde syster och jag följde med henne hem. Lite natta mat och sedan slocknade vi...

På söndagen for jag och syster ut för att picknicka. Stoppet blev östra Deje hahaha för de första stället vi kom till var de för blött och tillslut orkade vi inte leta upp något bra ställe...

Igår var jag med syster och Anton ut till skutberget för att spela minigolf, och såklart kom jag sist..

Idag åkte syster till Stockholmo och tummelisa saknar sin syster:)





45 minuter igen att jag aldrig kan duscha snabbare än de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0