Boende och längtan efter sommaren..

Så nu är det klart vart jag och syster ska bo när vi ska på Bruce Springsteen den 5 juni
På en båt, kolla in! Längtar till sommaren...
http://www.loginn.se/loginn.se/

Alla <3:s dag är på ingång och jag ska ha det jättemysigt med min syster.Vi ska fira den dagen tillsammans för vi älskar varandra och man ska va tillsammans med de man älskar den dagen.
P är för långt bort men han är mitt hjärtas hjärata.

Snart ska jag ner på staden och träffa en mycket speciell person, min mammuth hon är min och jag vi vara lika snygg som henne när jag blir äldre;)


Så har man varit nere på stan då. fick mig en tröja/klänning för 37,50:- men jag kommer kanske se ut som en korv menmen då ger jag bort den till syrran för hon är smal som en sticka! Duschcream blev det med och nån vitamin dryck.
Fick tag i en biobiljett på söndag så jag får gå själv på bio. Bedtimestories ska jag se, helt gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0