Dagar som gått....

Så nu var det ett tag sedan jag skrev. Det har inte hänt speciellt mycket. Sofia var på besök i helgen och vi var och kollade på Soundtracks of our lives, de var jättebra. Men vi fick gå hem lite tidigare än tänkt... någon blev dålig. Men det gjorde inte mig någonting. På lördagen var vi på stan och shoppade lite inför kvällen fest, hemma hos min bror Matz. Där var de kul tills K kom och förstörde och trodde att han bestämde ALLT (störde mig på honom hela kvällen) Senare hamnade vi på Månen, de var rätt okey men jag var trött...

På söndagen var jag på bio(alldeles själv) såg en förhandsvisning på Bedtime Stories, en jättegullig och bra film! Rekomenderar den!

Sen har jag jobbat och jobbat...

Igår var jag med mamsen till Ikea och där blev det mattor till hallen. ska fixa med det imorgon men jag tror det blir bra. Sov över hos mamsen låg och skrattade till Karlavagnen(ett radioprogram på P4 där man får ringa in och säga sin mening om ett speciellt ämne).

Idag har jag jobbat och varit och tränat, mitt knä sviker mig lite känner jag(trillade i fredags på en isfläck+ att jag har en överansträngning i de så just nu känns knät som en balong)
Och efter träningen åt jag en tallrik havregrynsgröt.

Imorgon är jag ledig....tack!

Som Andreas sa idag...Dagarna går mycket fortare ju äldre man blir, tänk när du var 10 och sommarlovet kändes som en evighet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0