Förkorssad

Jag är förkrossad:( Veronica Mars är slut jag har sett alla avsnitt och hur slutade det? Det slutade inte alls!!!!!! Åhhh jag tycker iallafall att V och L kunde ha hittat tillbaka till varandra men inte ens de. Hur kan man bara överge en kille som L..
Jag vill ha L!!!  Pez, va tänker V med?!?!
 Det sista man fick se var ryggen på V sen kom slutexten.... Jag är förkrossad, nedstämd och förfärligt ledsen... kan inte någon muntra upp mig.....
Hallååå en serie kan bara inte ha ett inget slut alls...Men jag orkar verkligen inte prata om de här något mer.Jag dumpar Veronica Mars, föralltid.

<3

Idag har varit kortis dag på jobbet. Kom till jobbet lämnade det lika fort. Köpte mig en verktygslåda och en hållare att ha bomullspads i:)

Jag vill ha någon att krama och dansa snurrdansen med<3

P va så rolig idag satt och skrattade för mig själv när vi pratade på msn. De är nog ingen annan än jag som tycker att de va roligt men jag är ju jag. jag berättade för P att VM kanske ska bli film men inget är bestämt... Då skrev Poch frågade om jag var nervös.(nervös för att om de inte skulle bli en film)

"tänk fall de blir en film"
 "tänk fall de säger att de ska bli en film och sen ångrar de sig och så blir de ingen."
 "tänk fall de säger attt de inte blir någon och sen blir de en ändå"


oki jag förstår om ni inte tycker att de var roligt. Men eftersom jag känner P så väl och han mig så vet han att jag är en nervös utt (inte för att jag skulle bli nervös för detta då men han skämtar lite om de)

Kram på er Ninutt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0