Mår bra

Idag mår jag bra. Har pratat men P idag, sitter faktiskt nu och pratar. Han har visat mig en jättebra sida där man kan ladda ner musik lagligt till ett jättebilligt pris, du kan få ett album tex Lady gaga för $1.08 det är inte ens 20 kr. Så nu har jag fått hem The goo goo dolls, Ps I love you soundtrack och Duffy.

Igår och idag har jag och mamma varit runt på olika loppisar och gjort lite fynd. Jag har köpte lite böcker, leksaker och en bakform.
Igår sova jag hemma hos mamma, man kan säga att jag somnade som en stock faktiskt. sov redan 21.30. Låg där och kollade på Csi när jag kände att jag inte orkade ha uppe ögonen. Sa till mamma: Jag blundar lite jag. Jag kan lyssna va de säger istället,  och på mindre än 5 min sov jag...

Imorgon ska matz komma till mig tidigt (sa han iaf) ska bjuda han på frukost.

Nu är de dax för sängen.....

Alla <3ns dag var helt klart bäst  umgicks med mina älskade syskon....

Min tatuering... och snart blir det en till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0