Rulla och steka köttbullar

Då är helgen strax slut och jag väntar redan på nästa...

Detta har hänt:

Fredag hemma hos Jenny-gull åt jättegod mat och kollade på Lest dans + att det blev lite skitsnack med;)

Lördagen jobbade jag från 9-17.15. Fick skjuss hem av Mattias i hans lilla mazda eller som jag brukar kalla den "farfars bil(ar)" Den här gången var de faktiskt pinsamt att åka i den. För man sitter  ungefär  tre centimeter från rutan och man ser allmänt dum ut innuti den bilen. Just den här gången så var de ju så att vi fick stanna vid ett rödljus och de i bilen bredvid kollade in i bilen och sen ser jag hur de börjar skratta.....ville sjunka genom backen( jag brukar inte tycka att saker är pinsamma för 5 öre)
När jag sen kom hem  hoppade jag in i duschen sminkade mig och fixade kläder. Camilla kom senare och fixade superfina frillan på mig. Vi tog en öl innan vi begav oss till Jenny i en taxi (som var sen och jag var iskall) så taxigöbben värmde mina händer, skumt.
Hemma hos Jenny var Emelie och Helen. vi drack mer och blev odrägliga på  Lakrits shots.
Sedan delade vi på oss jag och Camilla gick till Månen och resten till Harrys..
Ni vet ju vad som händer inne på månen iaf när man ska jobba dagen efter de blev vatten och dans och sen blev man trött och gick hem.
På torget köptes en korv och sen pratade jag i telefon med <3.

Vaknade på Söndagen (idag) med en anings huvudvärk. På med arbetskläderna och iväg, ett stopp vid Pressbyrån köpa cola och frukost. Bussade iväg till jobbet.
Kl 16.00 lämnade jag Mitt jobb på B. For hem, gick in på Konsum köpte färs, lök, ägg mm. Ställde mig och rullade och stekte köttbullar.(anders kallar de vuxenpoäng)
Skrev ut en Bingo Lott gick till Lisa och Anders, spelade utan vinst:(

De va allt för mig ska koka lite makaroner till min matlåda.

Mitt hjärta, mycket stilig


I Lördags hos Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0