Shopping och mer ska de bli....

Idag har jag gått på stadens gator och spenderat pengar i stadens olika butiker.
Det var mycket lätt att få pengarna att rulla ut ur plånboken. Det blev ett överkast(vit/creamfärgat, ville ljusa upp min annars så mörka stil.)Kostade bara 179kr för att jag fick någon konstig rabatt för att jag inte betalade på engång, så nu har jag lagt undan de pengarna tills räkningen kommer nästa månad...
Sedan blev det två böcker på bokrean, Twighlightserien eller va den heter.
Och till sist kände jag för att snabba på sommaren lite så jag köpte mig en bikini på HM. En leopardfärgad sak...+ tre par trosor.

Ätit semla idag har jag med, chefen KK bjöd på de på jobbet, snäll han.

Fått mig ett par gratis biobiljetter till en förhandsvisning av slumdog milionair den 3 mars. Då ska jag å lillebror gå på den för han fyller år den dagen.

Nu är de dax för den mjuka sängen.....

Madde gav mig adressen till en sådan skit sida idag. De ska likna gossip girl och den handlar om Karlstadsfolk.....Inte så gamla de som håller på med den sidan inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0