En vanlig dag i mitt vanliga liv

Så till kvällsmat blir det potatisgratäng och snitzel, de går att äta tillsammans va? De får bli det iallafall gör gratängen vandrar snart ut ur mitt kylskåp av sig själv...

Har varit på spinning idag med Camilla jobbigt och svettigt men skönt! Sen har jag inte hunnit med så mycket annat än att jobba då. Och jobbet de va kul!

Camillas kommentar: "Hon ser ju ut som en mus!" hahaha jag skrattar ...

Och J "alla" P:n K:n M:n och G:n(mansfolket) från kranskommuner ljuger en hel del men de är de sämsta lögnaran, så dåliga att de tror sig själv. Synd att man upptäckter de för sent bara så att man hinner få känslor får sådana typer. Men de kommer aldrig hända igen  J. Vi vet hur de ser ut nu hahahaha

Till helgen kommer den här bruden förmodligen och henne älskar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0