Bruce Springsteen feber

Jippi!!!!!!!!! Yes jag fick tag i  2 biljetter till Bruce Springsteen efter mycket jobb. Man får aldrig ge sig!. Men nu är det så här att jag har 2 biljetter till som jag inte behöver. Så här var det nämligen. Jag fick tag i 2 stycken ståplatsbiljetter den 7 juni(extra föreställning?) Men då kunde inte min syster följa med mig men efter som jag så gärna ville gå tog jag de än då. Så de ska jag försöka bli av med.
Men jag fortsätte att söka andra biljetter och tillslut efter 1 och en halv timma till fick jag tag i 2 stycken den 5 juni.




Jag är överlycklig!

Sen har jag bställt grejer från bluebox.se idag.

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Gött!

2009-01-26 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0