Brunöga

Inte orkat bytt om än från arbetskläder till något lite bekvämare. Ska på spinning ikväll och med mig har jag fått två killar=)

Har int skrivit på ett tag nu och orkar inte skriva nu heller men ska väl försöka få ner lite grann iaf.

Detta har hänt sen senast:
  • Min stora syster Marie-Louise har blivit ännu större. Hon har blivit  40 år kan ni tänka er!!! Och hon hade ett jättekul trevligt roligt kalas. Som slutade med att Matz, Matz kompis Eric, jag och syrran sjöng singstar  natten lång. Kom i säng vid 3 tiden.

  • Jag har bruna ögon en månad framåt.

  • Jag har jobbat jobbat och jobbat ännu mer.

  • Jag har umgåtts med min Lillebror och min Storasyster mer än vanligt.

  • Sett de nyaste avsnitten av Gossip Girl( de är bra).

  • Jag har tagit bort alla julsakerna.

Sen har de pirrat i kroppen en del med  och de finns inget jag kan göra:(

Imorgon kommer den efterlängtade lönen och jag menar verkligen att den är efterläntad!

Bruce Springsteen kommer till Sverige!


Nu är jag hemkommem från FoS från ett vettigt men roligt träningspass.. ska duscha å sen slappa i söffan.. med mina kuddar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0