Hurtbullen är i farten!

Tjohej! På toppen humör idag. Jobbat lite grann sen bussade jag hem tog på mig mjukisar joggingskor tjocktröja och mössa och joggade ända hem till mammis och pappis(oki jag joggade inte hela tiden men mestadels joggade jag) det tog mig 40 min att ta mig från herrhagen och till hagalund.

Nu sitter jag här hemma igen, duschat bort all svett och bara slappar med ett stort glas av min favorit saft. Tycker att jag är värd det.

Min älskade Degar tycker inte om den nya maten jag har köpt till dem, stackarna. Får väl köpa den gamla maten imorgon när jag slutat jobbet. Jobbar bara 3 timmar=)

Nu ska jag se på Veronica Mars.

Å just de var på Bio igår de var jättetrevligt och en helt bra film, Yesman. Jim Carey är ju alltid kul för de mesta=)

Mina Älsklingar Pip & Snooze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0