Riktigt ont i axeln...

Nu har jag fått så där riktigt ont i axeln igen....tur är väl att jag ska till sjukgymnasten om cirkus 2 veckor. Känns precis som något ligger fel innuti axeln, men jag vet ju va det är- en inflamation:(

Igår var jag med Jenny och tvättade hennes bil och sedan vart det te hemma hos henne. Runt 22 vandrade jag hemåt mot herrhagen med Sofia i telefonen. Hon sa åt mig att jag inte fick gå hem själv så där sent på kvällen. Och de borde man faktiskt inte göra för man vet aldrig vad man kan träffa ute på gatan

Ska stax ner på stan och träffa min mammut och vi ska väl bara gå runt och h de trevligt i kylan.

Snooze är den sötaste degen han har äntligen börjat hänga i hängmattan. Igår satt degarna på varandra och sov synd att jag inte tog ett kort de va sååå söta.

Lite extra timmar på jobbet har jag fått med och de behövs verkligen.

Förresten mitt hjärta har börjat slå igen :p

Bild på mig och sofia innan mustasch=) den 26/12-2008




Och så har man varit på stan med mamma och de blir nästan alltid mindre pengar i plånboken....
Idag shoppade jag på mq en stickadtröja som var som gjord för bara mig....



Denna berlock kommer snart komma hem till mig på posten och sitta fint på mitt pandora armband.




Hatten som jag köpte på åhlens för några veckor sedan



Det är kallt i min lägenhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0