Soffpotatis?

Så var ännu en dag snart slut. Det har varit en mycket trevlig och händelsefull dag i mitt liv.

Först vaknade jag med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig,.Var jättesäker på att mobilen hade ringt och att jag hade somnat om. Hittade varken mobilen eller mina glasögon, så jag for upp ur sängen som ett skott. När jag rusade förbi stereon slängde jag ett öga på klockan, Halv 6. Gick tillbaka till sängen och sov i 45 minuter till...
Åkte till jobbet åt frukost där, jobbade i 6 timmar, slängde mig på bussen hem och bytte om och ner på stan igen för att träffa Lillebror. Och så hade vi sådan otur att nästan alla butiker i stan stänged 16.00 av någon konstig anledning, men vi blev halft klara iaf.
Sedan gick vi till Jenny för att sedan åka till Ikea för att äta mat. På Ikea ringer Elin och frågar om jag vill följa med på Hockey, å de är klart jag vill de älskar ju hockey.. Färjestad vann 4-2, tror jag....;)

Fick ett ryck nu i bloggandet så nu har jag städat hos Pip och Snooze, mina små älsklingar<3 Nu är de som två propellrar snurrar runt runt runt, upp och ner hit och dit för att kolla allt nytt som hänt i deras bur...

Får akta mig så jag inte blir en soffpotatis börjar bli frisk och kry och då ska jag börja träna:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

börjar du bli bättre nu? haha de var röd dag igår de va därför alla affärer stängde 16.00, serr´u.

jag börjar skolan imorn, suck! men tror de är lungt framöver så kan vi inte ses i början på nästa vecka? nu i helgen måste ja plugga. hörs i helgen. puss

2009-01-07 @ 10:42:28
Postat av: cisci

oj de va ja som skrev förra inlägget... haha. virrpanna.

2009-01-07 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0