Svettigt värre....

Nyss hemkommen från FoS och ett svettigt spinningpass. Tänk va konstigt jag blir svettig på magen och på ryggen?!?!?!
Hade mina nya träningskläder på mig som jag hade inhandlat under dagen, capribyxa 249.- och ett lila linne 19,50:- billig billigt;)

Idag har varit en händelserik dag.

Först så var jag på en hälsokontroll genom jobbet, allt var bra med mig bara fina värden.

Sen efter de hämtade jag ut Bruce Springsteen biljetterna jippi!

Klockan 13.00 befann jag mig på Gripen, hos en sjukgymnast som gav mig massa fina övningar jag skulle göra för att min axel och mitt knä ska må bra igen. Ska dit igen i mars tror de var den 10:de

Sedan bar de iväg hemåt och så var de bara att göra sig iordning för att träna=)

Och nu är jag hemma och ska dusch och laga mat.
Maten kommer bestå av fisk potatis banan och chilicreamfresh låter väl mumsigt va!

Köpte Bruce nya album idag, mycket bra!

Den snygga tösen till vänster på bilden, hon kommer snart få en present hihihi


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men titta där är ju jag, vilka psykoögon =P

Allt bra pinglan?



pöss

2009-01-28 @ 20:51:31
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0