Ta mig i kragen?!

Nej nu får det bli skärpning på mig. Jag ska ta mig i kragen tror jag.

Badad och tom ren bakom öronen sitter jag här och bara låter timmarna rulla förbi utan att jag gör ett dugg. Fast jag får skylla på att klockan är för mycket för att göra något vettigt iaf. Degarna de springer allt vad de kan i sitt hjul (de springer så fort att hjulet skakar).. Jag ska väl snart ställa mig och laga nått gott till matlåda imorgon men de tar emot precis som allt annat med.

Jobbar till tre imorgon och efter de ska jag följa med lillebror och hjälpa honom med en present till en söt Fröken Johanna och han ska hjälpa mig med min router som jag inte får att göra de jag vill att den ska göra.Sen ska jag utnyttja hans hjläp ännu lite mer, han ska få hjälpa mig med att trassla upp sladdar och få ordning på min elektronik i min lilla etta(tycker pojkar är bättre på sådant och Matz är den enda pojken jag träffar för tillfället)

Erik åkte till Usa i igår/imorse så nu kommer vi inte ses förrän hmmm... om jag åker dit och semestrar lite i vår eller så ses vi nästa jul......men vi hörs ju av på msn och skype fast de blir ju inte samma sak som att sitta i soffan och spela  tvspel tex.

Nytt år är de med och jag fick en bra start. precis 10 min innan 12slaget  "spottade" jag ut 2008 i en toalett och spolade ner de;) Men något jag glömed va att ge ett nyårslöfte....

Till sist: Jag vet att 2009 kommer bli ett underbart år, de är då allting händer, allt jag väntat på...



Kommentarer
Postat av: cisci

vilket fin kort gumman

2009-01-07 @ 10:41:11
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0