Nervositeten stiger.....

En dag på gymmet och spinningpass igen.  Det var riktigt kul, fast de tog emot när jag skulle gå dit, jag hade verkligen ingen lust....
Sen vart jag och syrran hem till mamma och pappa, gick till håells mattor och jag köpte mig en köksmatta i plast. Vi blev bjudna på mat hemma, fisk, potatis och löksås. Jättegott.

Nu sitter jag här och är något nervös, för jag ska försöka få tag i biljetter till Bruce Springsteen. Men de släpps inte förrän kl 10.00... de är nästan så jag sitter här å biter på naglarna.

Mina små pojkar springer runt och leker i sin nystädade bur, tror de är glada och nöjda.

Ska iväg och jobba idag med, så ska dona lite här hemma innan jag åker iväg.

Syster yster, med Nisse


Fan fick inga billjetter fy va piss de är...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hopp!

Så hur gick de idag, fick du biljetten?

Håller tummarna för dig pinglan..



Ps

passa dig för skabb, har hört att de sprider sig häromkring =P



pöss

2009-01-26 @ 17:43:12
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0