Så var den här dagen slut..

Så sitter här törr i ansiktet, nästan så att man kan tro jag har mjäll i ansiktet hahaha (fan va äckligt de lät.)
Igår vart ju jag och Camilla å tränade, skönt men grymt jobbigt.

Idag skulle ni ha sett mig på jobbet, jag var så fin förstår ni. En mycket bra dag har det varit iaf. Elin kom in och hälsade på lika roligt varje gång och nu är hon uppe i Sälen och göttar sig.

Efter jobbet åkte jag till staden och mötte upp jenny och vi gick och handlade mat. lax potatis och en god sås till de blev de. Helen kom förbi och vi kollade på Lets dance och åt chokladpudding med grädde och bananskivor mums. Tror att magnus är min favorit dansare i Lets dance. Vem är din?

Pengapåsen börjar bli tom... räkning på räkning betala betala, men nu är de väl slut?

Ska ner på stan och köpa en grej till LB, så de blir ingen sovmorgon för mig innan jag ska iväg på ett arbetspass på 3 timmar.....
En gammal bild på LB med stirrblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0