jag är ju naken

Mådde alls inget bra igår. Hade sådan huvudvärk så att jag mådde illa. Gick och la mig redan vid halv nio.. Så mitt i natten eller om det var tidigt på morgonen vaknade jag av att de va någon i min lägenhet. Jag tittade upp och på sängkanten sitter min lillebror och kollar på mig. Jag höll på att skita ner mig..." va fan gör du här?" va min reaktion... "tänkte jag skulle sova här"  ......." men de går inte, jag är naken" svarade jag..... "jag behöver inte ligga under ditt täcke" sa lillebror... så längt hade inte jag tänkt.....

Så då fick jag veta att min mor och far ska åka till solen utan att ta med sig miiiig....
Hade varit lite kul om man hade blivit lite brun i sommar men jag har faktiskt börjat ge upp den tanken.
Fick lyxig mat  idag ostfoundye( stavning är inte min starka sida) mmm jag bara älskar ost...

Ska bara jobba 10 timmar imorgon sen är jag faktiskt ledig i helgen  då kanske jag ska iväg till PIP och träffa Sofia..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0