namnsdag.

Idag är det min namnsdag och den firade jag med att åka runt med  lillebror och käka cheeseburgare skratta och prata dret.
Så nu sitter jag här och är rätt glad.

Jobbet var helt ok idag. och imorgon blir de jobb igen men på fredag då är jag ledig.
Har hittat en perfekt  kille till min syster med. Så igår var han inne och handlade och han är varken gift eller förlovad iallafall( de är de första jag kollar på annars blir de alldeles för krångligt...) han är bara så där väldigt trevlig en riktig man! Jag vet vart kommer ifrån och vad han hete och vad han har för bil...hahaha ja jag är lite konstig.

Imorgon blir det utgång med syster hoppas bara jag inte somnar efter att ha jobbat 7.55-19.15 kan man vara rätt trött... eller jag håller nog på att bli gammal..för när man var yngre då kunde man ju hålla igång i en vecka utan problem... 30 närmar sig....

Ska hoppa in i duschen och sen i sängen.

lillebror M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va söta ni är!!!

Grattis på namnsdagen, lite sent men ändå =P..



Du får ta och prata lite med killen och fixa ihop dom på en dejt =).. Så får du hålla oss uppdaterade här =P..



Hoppas allt är bra



Kramen

2009-07-23 @ 16:24:10
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0