Nedräkning

I Fredags var de en tung och jobbig dag.  Mormors begraving... hela tjocka släckten var där det var jättefint. Nu har mormor de bra men hon är saknad.... Efter begravningen var de en minnestund den lättade upp allting. Men sen när vi skulle hem mot Karlstad igen så var jag tung i huvud och i kropp orkade inte göra någonting....

På lördagen jobbade jag och det verkligen spöregnade hela dagen så de blev en lung hemmakväll inte orkar jag gå ut i regnet.

Idag måndag är det min pappis födelsedag bara 61 fyllde han min lilla pappis. Han fick ett presentkort på resturang båten att gå ut och äta gooood mat.

Min lillebror kom hem idag med:))Och på fredag bär det av nedräkningen har börjat..... godnatt
pappis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0