pirrigt...Stockholmo

Nyss klivit ur duschen, skar mig på rakhyveln(att man aldrig lär sig).
 Väntar på att syster ska slå mig en pling och hämta upp mig för att sedan åka hem till henne och få håret plattat och att måla naglarna+ att äta kvällsmacka och dricka te. Sen ska jag hem för att packa har inte packat något än och imorgon går tåget 08.23 eller hur de nu va=)) Det känns lite pirrigt faktiskt... Jag och jenny ska hade helt underbart! Träffa mytt folk äta god mat dricka öl handla lite kanske.

Igår var jag och träffade syster efter jobbet vi skulle ta en bananasplit på kebabhouse men så blev de ju inte då istället så gick vi i affärer.... och syster är livsfarlig att ha med sig  då för hon får mig alltid att köpa nått... Så igår kom jag hem med en jeanskjol och en t-shirt(rea såklart...) efter de så tog vi oss lite mat på Amigo.gyrostallrik mycket gott...


Sommaren är kort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0