Saknar...

Jag hatar de dagar jag saknar P som idag saknar jag P nått enormt. Vanligtvis brukar min goa lillebror göra mig på bra humör då, få mig att skratta så jag får ont i magen. Men nu är han inte hemma han är  på Hultsfredsfestivalen...kommer väl inte hem förrän i slutet på helgen... Jag vill bara gråta...
Att vara ifrån någon är så himla jobbigt så just nu skulle jag bara vilja glömma P men de kan jag inte för P är för bäst för de.
P och jag känner varandra för bra... Många lååånga år... är de 6 år har tappat räkningen...
Jag vill ha en sådan där bakåtkram, jag vill stå på hans fötter, jag vill att han viskar i mitt öra så att de kittlas, jag vill killa hans handflata, jag vill pilla i hans hår, jag vill snosa och känna hans underbara doft och jag vill ha en puss i pannan...de värker i hjärtat...
Kan någon få mig att tänka på annat....


Idag har jag jobbat(igen och igen och igen) efter de var de meningen att jag skulle färga håret på mamma och sedan var det meningen att jag skulle åka båtbuss med jenny men de blev att åka och bada med syster och hennes pojkar...
Efter de åt vi god mat och tog en runda på stan...

Syster börja dansa på torget men fick inte de för pojkarna "sluta mamma"....då började jag med dansa "sluta" och så ropade jag " jag känner de här två pojkaran jag" och syster hänger på med en liten rapmening...nått med att jag är deras mamma jag.... guuud sååå pinsamma vi var....

Disken väntar ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså de var borta :(

vem fick dem?

hoppas de får ett bra hem,

det önskar nog Rozita & Pralin med :)

(alltså mamma & syster till pip o snooze)

2009-07-12 @ 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0